zaterdag 30 mei 2015

Foto van de week - foto 2 Kapotte plant

Ik plaats iedere week een foto van mij of een van mijn huisgenoten op mijn Google+ profiel. Na een week volgt op mijn blog het verhaal achter de foto!

Dit is de foto van deze week......


Kapotte plant

Ik was het niet!

In de gang stond een mooie grote ficus. Het personeel had deze plant als klein plantje gekocht en na twee jaar liefdevol verzorgen had ® ervoor gezorgd dat het een klein boompje was geworden. De ficus was ongeveer 1,5 meter hoog en had een flinke kroon ontwikkeld. Hij stond in een hoekje in de gang waar hij de ruimte had om nog groter te worden.

Op een dag ging het personeel winkelen en toen ze na een lange dag weer thuis kwamen troffen ze bovenstaande toestand aan. Je kunt wel raden wie de schuld kreeg van deze slachtpartij maar ik ben echt onschuldig!

Wat er werkelijk gebeurde.......
Zodra het personeel de deur uitging liep Suki naar de plant, ze is gek op knagen en had van de baas geen knaagstaaf gehad. Daar was ze zo boos over dat ze besloot een takje van de ficus af te knagen. De ficus zat vol met takjes dus één zo'n takje zou hij vast niet missen.
Toen ze eenmaal de smaak te pakken had kon ze niet meer stoppen en heeft alle takjes eraf geknaagd.......



Geen opmerkingen:

Een reactie posten